Doorgaan naar hoofdcontent

GAMEDAY

21 april 2018

Vandaag is het dan eindelijk zo ver! 
Na 16 weken diëten, trainen en lichtelijk sociaal isolement is het GAMEDAY!

Gisteren gesprayd-tand door Salon Marissa Gelden waardoor mijn onderkleurtje al mooi bruin is. Daarbij wat meer gegeten om zo het lichaam te vullen met koolhydraten. Op deze manier oog je dan wat groter en gespierder. Ik heb 600 gram rijst gegeten en het resultaat: 100 gram afgevallen. Een nieuw dieet ontdekt?
Hierdoor wel gelijk meer energie en een beter humeur.

Vanmorgen gelijk een foto gestuurd naar de coach en de shape is goed! Nu wat meer gaan laden en ik mag zelfs vanaf 9 uur elk uur een stroopwafel (maak me gek!). Drinken mag niet meer, al sinds gisteravond 18.00uur geen vocht meer binnen gekregen en dat is toch wel heel zwaar. 

Zo, nu snel op naar Voorthuizen. Allereerst zal de meting en weging plaatsvinden, daarna zal ik nog een mooie toplaag krijgen waardoor ik nóg bruiner en nog meer 'shiny' zal zijn. Om 13.00uur zal de show gaan beginnen. Ik heb er ontzettend veel zin in en ben ook wel heel erg benieuwd.

Op mijn instagram-pagina zal ik wat foto-updates plaatsen: klik hier of zoek in jouw instagram-app naar: bram_scholten_


Een sneak-preview van mijn mooie bruine kleurtje

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn voorbereiding

Om jullie wat meer inzicht te geven in hoe een voorbereiding op een bodybuild-wedstrijd er aan toe gaat en hoe ik mij hierop voorbereid, ga ik de aankomende vijf weken bloggen over: voeding, training, posering en alles wat er bij komt kijken. 5 weeks out Onder het kopje “Nog ... weken te gaan” vind je een uitgebreidere blog!

Wat houdt een bodybuildwedstrijd eigenlijk in?

Zoals jullie hebben gelezen ga ik deelnemen aan een bodybuildwedstrijd en heb ik ook al eerder deelgenomen aan dit soort wedstrijden. Maar wat houdt zo'n wedstrijd nou eigenlijk in? Allereerst moet je zelf kiezen aan welke categorie je wilt meedoen. Voor de mannen kun je o.a. kiezen uit de volgende categorieën:  Bodybuilding Bodybuilding juniors (18 - 23 jaar) Bodybuilding masters (40+) Classic bodybuilding Men's Physique  Mixed Pairs (combinatievorm mannen en vrouwen) Zelf ga ik deze keer deelnemen in de categorie Classic Bodybuilding en Men's Physique, daarom zal ik hier wat over vertellen.  Classic Bodybuilding Bij Classic Bodybuilding gaat het voornamelijk om symmetrie en verhouding. Eenmaal op het podium is het van belang om jezelf goed te presenteren en je eigen fysiek goed te 'showen'. Hierbij is symmetrie en verhouding erg belangrijk, dit wil zeggen dat de gespierdheid van het boven- en onderlichaam goed bij elkaar passen en goed in pro